Shopping

0kommentarer

Nu börjar verkligen jul tiden att smyga sig på. Vi har våra chocklad kallendrar som nästa är ett måste varje år. Vi har börjat julpynta massor här hemma och snart säger det pang så är Julafton här. Jag vet inte än hur det blir för mig på julen men det löser sig alltid. Idag har jag varit ledig så jag har tvättat och gjort iordning i nya garderoben som vi inhandla igår, blev riktigt bra faktiskt. Sen nu på kvällen har jag träffat en efterlängtad Evelina. Stan hade shoppingkväll och hade öppet till 21.00 så visst blev det allt lite shopping för min del där.
.
Såhär ser garderoben ut, fast den är inte såhär stor utan bara den delan med tvådörrar. Supersnygg!
.
Vi handla även endel småsaker på Ikea bland annat till garderoben.
.
Som jag skrev tidigare så var jag på en shopping kväll ikväll, det blev inte så mycket shopping för min del. Det blev bara två saker.
.
Rihannas nya parfym på ParfymPia för 338:- (Erbjudande 20%)
.
Pälsväst från H&M för endast 149:-
Dock är jag lite osäker på denna väst så ska väll testa lite här hemma så får vi se, har öppetköp till 8/1 så jag behöver inte direkt skynda mig.

Kommentera

Publiceras ej