22/5

1kommentarer

Nu är audition helgen slut och det har varit så kul att se alla sökande. Vi har haft våran absolut sista show nu och det känns lite tråkigt men vi har haft kul och det är det viktigaste. Jag är helt slut nu efter dom har dagarna, haft huvudvärk större delen av dagen så ligger hemma på min lilla madrass. Våran lägenhet är helt tom nu vi har ingenting förutom varsin madrass att sova på. Vi har inga bestick heller så det fick vi låna av Linnea och Jesper.
.
.
Nu flyttar jag hem till Örebro igen, har bott här i Skåne nu i ett år så det kommer bli intressant att se om saker och ting har förändrats, har människor förändrats för det är mycket som händer på ett år och det är sånt man inte märker när man bara är hemma över en helg. Jag själv har utvecklats väldigt mycket under det här året. Jag har sätt att stan har förändrats lite men det var inte klart när jag var hemma sist så det ska bli så skönt att få komma hem igen, hem och bo med min bästa!
Det här året på Musikteaterskolan har varit jättebra. Klart har det varit jobbiga stunder ibland och jag har längtat mycket hem men om man bortser från det så har det varit ett jättebra år. Jag har en härlig klass och vi har gjort två grymt bra shower tillsammans som vi är stolta över och vi har haft bra lärare. Men nu har året passerat och min tid på Musikteaterskolan som M1:a är snart slut. Nu är det dax att tänkte på nästa steg i livet, vad kommer hända här näst? jag har en del grejer framför mig att se fram emot. Men just nu ser jag mest fram emot att få vara tillsammans med Christoffer igen.
.
Wendy-Jo, Rusty, Urleen = Footloose, high school tjejer

1 kommentarer

svärmor

23 May 2011 09:43

Ser fram emot att du kommer hem. Då kanske jag får se dig och Christoffer lite oftare. kram

Kommentera

Publiceras ej