10 maj

0kommentarer

Vi åker runt nu på våran turné med "Pippi och henns vänner", det är väldigt kul och barnen uppskattar det jättemycket. Vi spelar för barn mellan 2-5 år och dom är så söta, speciellt när dom sitter och säger "Hej Pippi" mitt i våran lilla föreställning. Jag kan inte direkt låta bli att le och vinka lite åt dom.
Dagen började bra, jag var på strålande humör men det var nog för att jag var över trött. Det blir att gå upp väldigt tidigt nu speciellt när bussen går vid 7 tiden på morgonen.
Vi hade två föreställningar sen hem och sova en lite stud innan min kära vän Johanna Harju hörde av sig och ville hitta på nått.
Vi bestämde oss för att köpa lunch och gå ner till vattnet och sitta i solen där, vi hade en supermysig stund och Angelica sprang förbi så hon stannade och va med oss.
När vi satt på bryggan så var det två små skitungar som stod högst upp på hopptornet och ville väll busa eller nått men det var absolut inte kul. Dom stod och spotta ner på oss, jag blev tokig och sa till direkt.
Man skulle ju vilja säga till deras föräldrar men vi vet ju inte vilka dom var men dom var nog mellan 8-10år.
.
Väl hemma började humöret gå åt andra hållet solen hade tagit så jag har fått solexem och var redan på dåligt humör. Jag känner att jag behöver hem till Christoffer nu. Tråkigt nog så får vi bara ses på söndag då han är iväg och jobbar så på söndag tänker jag ha honom helt för mig själv och bara vara han och jag!!

Kommentera

Publiceras ej