Våran dag

0kommentarer

För ett år sen bli du och jag ett!
.
.
Under ett år har vi hunnit med helt sjukt mycket. Många resor och många minnen har vi nu tillsammans och dom kommer bara bli fler.
Året har gått jättefort samtidigt som det känns som det alltid har varit vi. Christoffer är inte bara min pojkvän, han är min bästa vän. Jag känner mig så trygg tillsammans med honom och han får mig att känna på ett sätt som jag aldrig tidigare känt. Han är nu min fästman och jag älskar honom av hela mitt hjärta.
.
Vi har en fin lägenhet tillsammans i Örebro, vi har underbara vänner tillsammans och vi har varandra och det betyder allt. Kärleken går inte att beskriva men det har varit det bästa året i mitt liv. Du är mitt allt!
.
För att Jag älskar dig, så som du är
Och jag ska ge dig allting jag har
Låt mig få bära dig när du är svag
För du betyder allting för mig!
.



Kommentera

Publiceras ej