Tankar och bilder från sälen

1kommentarer

Har en enorm längtan efter barn men samtidigt vet jag att jag inte är redo än för jag vill ha ett jobb och ha en stadig inkomst. Men nu tycker jag att längtan nästan är jobbig för jag tänker på det, jag drömmer om det. Ville bara skriva av mig det.
.
Nu är vi igång med dom vanliga lektionerna i skolan igen och det känns så konstigt att man har vanliga lektioner i veckan så spelar man föreställning på helgen. Så det är med andra ord dubbelt fokus men tiden går fort och snart är jag hemma igen.
Imorgon har jag bara en lektion Dans 9.00-10.20 sen ska jag hem och göra sånt man annars inte har tid med vilket betyder, tvätta och städa.
.
Liter bilder från Sälen
.
.
.
Kommer kanske lite fler bilder sen för mitt internet strular så går inte riktigt som vill.

1 kommentarer

Ida

09 Mar 2011 23:27

Appropå barn så drömde jag att du var gravid i helgen. När jag vakna var jag HELT säker på att så var fallet :P Men efter ett tag så kom jag på att det var en dröm ;) Graviditetshormonerna som spökar! <3

Kommentera

Publiceras ej