Våren

0kommentarer

Nu har jag haft en föreställnings helg på tre föreställningar sen två dagar ledigt.
.
.
Föreställningarna har gått hur bra som helst även fast jag inte känt mig 100 % fokuserad innan så har jag verkligen gett allt på scenen. Min familj var och kollade i lördags och dom tyckte den var jättebra, även våran lärare Lasse som är Musikal tokig, han kan allt!
Efter föreställningen så åkte vi hem hit jag och min familj och mös lite tillsammans, det känns som det var längesen vi var hela familjen. Söndags föreställningen tyckte lärarna var den bästa. Dom var verkligen nöjda och det kändes jättebra, vi fick inga notes! :)
.
Nu har jag haft två dagar ledigt och imorgon är man tillbaka i skolan och det är dax att prestera igen. Mina dagar ledigt har varit väldigt lugna och det har varit så skönt. I går tvättade jag först sen åkte jag och Harju in till Kristianstad för att leta present till mitt hjärta som snart fyller år. Vi hade en mysig dag och tog det lugnt. Sen åkte vi vidare till Hässleholm för att kolla läget där med.
.
Idag har jag varit hos mina föräldrar hela dagen och det har verkligen varit så skönt. Det har varit jättevarmt, solen sken hela dagen och vårjackan var på. Dom har en in glasad balkong som solen lyste rätt på så där satt jag och njöt och kolla i mode tidningar. Mamma visste inte att jag skulle komma så när hon kom hem från jobbet blev hon överraskad. Hon lagade min favorit mat som jag sen fick med mig som matlåda, Tack mamma!

Kommentera

Publiceras ej