Torsdag

0kommentarer

Igår hade jag och Harju en jättemysig eftermiddag hemma hos henne. Vi satt på balkongen i vårsolen, drack kaffe och åt hennes goda bullar. Det var jättemysigt och det är skönt att bara prata av sig och hänga lite med varandra utanför skolan, sen är det ett pluss att vi bor grannar.



Nu sitter jag i skolan och har precis haft Balett lektion, vi slutade lektione med att göra hopp för att träna spensten i benen så vi räkan ut att vi sammalagt gjorde 160 hopp. Det är inte konstigt att jag är helt slut i vaderna och känner mig seg. Snart ska jag in och ha monolog träning sen slutar jag för dagen.
Måste bara säga att jag är så trött på negativ stämning och folk som bara klagar på allt. Varför inte bara vara possitiv och försöka se saker och ting på ett annat sätt istället för att gräva ner sig i alla sin bekymmer. Det blir ganska tröttsamt och höra dag ut och dag in speciellt när vi går en sån intensiv utbildning som vi gör.

Imorgon kommer min älskling hit och jag längtar helt galet mycket!

Kommentera

Publiceras ej