Fredags föreställning

0kommentarer

Ikväll har vi föreställning, det är sista föreställnings helgen. Va i skolan en timme imorse sen hem igen, hade inget att göra. Saken är den att vi har börjat med massa små projekt som drar igång nästa vecka. Men jag är ledig nästan hela nästa vecka för jag ska till Sälen igen, fast med Krulet, Evelina och Christoffer.
.
Just nu är jag inte taggad för att ha föreställning men det hinner jag bli till ikväll. Hoppas det är fullsatt så man får den här kicken innan föreställningen. Har inte så mycket mer att skriva faktiskt mer än att jag ska kolla på Big Brother nu sen sova ett tag. Jag är trött alldeles för ofta nu, känns som jag inte har någon energi kvar för nått.
.
Jag har sökt några jobb, men vet ni något så skriv gärna och tipsa mig!

Kommentera

Publiceras ej