8 MARS

0kommentarer

Nu var det alldeles för längesen jag skrev här men som ni alla vet har det varit fullt upp sen har min dator inte velat precis vad jag velat. Laddaren till datorn har gått sönder så idag har jag fixat en ny, äntligen.
.
Nu har vi haft premiär, premiärfest och en till föreställningen. Det har gått riktigt bra och det är så fruktansvärt kul att stå på scenen. Veckan som varit har varit tuff. Sena kvällen dvs fram till 02 tiden på nätterna har vi varit kvar i skolan men i slutändan är det värt det med tanke på resultatet.
Vi har fått mycket bra respons på föreställningen och nu längtar man bara tills helgen då man får stå på scenen igen.
.
Premiär festen blev väldigt lugn eftersom det var föreställning dagen efter igen och då skulle Christoffer, Karin, Björn och Jossan komma och kolla så jag ville verkligen vara i bra form.
Föreställningen gick jättebra och efter den åkte vi in till Hässleholm och gick ut och åt på Cats, en mycket bra restaurang. Så tack för att ni kom och kollade på mig, man får en extra kick när man känner någon i publiken.
.
Vi har varit lediga söndag, måndag och tisdag för att vi haft en tuff vecka så jag och Christoffer åkte hem till Örebro i söndags. Och vi var bort bjudna till våra nära vänner Evelina och Krulet till eras nya krypin som var hur fint som helst, ett radhus i Almby.
.
Jag lovade ju er bilder från Sälen men dom kommer i veckan nu, det lovar jag.

Kommentera

Publiceras ej