29 Mars

0kommentarer

Saker och ting kan förändras över en natt, det kan förändras på bara en timme och faktiskt bara på en minut. Livet har en mening och ta vara på det. Det är mycket som händer nu överallt och människor som försvinner, så ta vara på det ni har och dom ni älskar. Det händer mig ibland att jag får tänka tillbaka på detta och ångra saker jag gjort och sakt. Det vikta är att inse att allt man har kan man förlora lika snabbt.
Kan vara vad som helst som händer, en bilolycka? I måndags morse när jag åkte hem så slog det mig också för en bil framför mig kolla inte på vägen utan var på väg ut i diket men personen i bilen hann reagera innan det var försent. Min första tanke var "tänk om det var jag". Det jag vill säga med detta är att man ska ta vara på livet och dom man älskar. Alla människor gör någon gång fel, vissa oftare än andra. Jag tillhör själv dom som kan gör det ganska ofta. Men man får försöka förlåta sig själv. Det är sånt som går runt i mitt huvud tillsammans med all stess vi har just nu.
Prata med en tjej i klassen idag om sånt här för en vän till henne har precis dött. Allting kan ske och det kan vara en nära till mig eller till dig. Så jag vill bara säga det ta vara på dom ni verkligen ÄLSKAR!
.
.
Idag har det det känns som att det har varit den längsta dagen i skolan på länge. Hade sång works och det gick jättebra, har aldrig fått så bra feedback av min lärare tidigare. Vi har haft Balett och jag är fortfarande helt slut efter den lektionen. Sen hade vi dans projekt vi är i grupper om fem st och ska göra koreografi. Vi fick veta idag att vi slutar den 1 Juni istället för 10 Juni, hur skönt som helst!

Kommentera

Publiceras ej