28 mars

1kommentarer

Nu är det en ny vecka och förra veckan var jag inte i skolan för att vi har varit i Sälen!
Sälen resan var kanon. Tråkigt bara att backarna typ bara bestod av is så var svårt att åka, men vi hade det bra ändå. Igår fyllde min Christoffer 24år och det firade vi på lördag kvällen, men det blev en lugn kväll. Sen igår när vi hade kommit hem från Sälen så kom hans familj/släkt hem till oss för att fira honom. Det var jättemysigt att träffa alla. Grattis än en gång älskling!! ♥
.
.
Nu är jag tillbaka i Bjärnum.
Jag som hade trott att efter att showperioden var slut skulle det bli lugnare, jag hade fel. Vi har helt sjukt mycket att göra. Projekt och allt möjligt att göra samtidigt som vi har massa audition träning. Men jag känner att jag tappat orken jag vill komma igång med ett riktigt liv hemma i Örebro med jobb och allt där till.
Men jag har det bra och jag trivs bra det är inte det. Allt handlar bara om att jag vill hitta glöden och motivationen igen. Att stå på scen det är det jag älskar och kommer alltid göra. Men nu när vi haft vårshowen så har jag tappat motivationen men det kommer säkert tillbaka nu när vädret äntligen börjar bli bra.
Här känns det verkligen som vår nu och det är underbart!

1 kommentarer

Beundrare

30 Mar 2011 14:37

Christoffer är verkligen jätte fin Madelene, ta väl hand om honom. Dom växer inte på träd!

Kommentera

Publiceras ej