What to do?

0kommentarer

Jag vet verkligen inte alls vad jag ska göra med mitt liv just nu. Jag har inget jobb och jag får inget heller. Jag hade lite planer inför hösten men dom planerna sprack, så nu står jag här och har ingen aning om någoting. Det känns som jag måste ta en dag i taget och hoppats på det bästa. Nu hoppas jag att Kulturförmedlingen godkänner mig och att jag då får chansen att jobba inom mitt område. Juste nu skulle jag bara vilja vinna några miljoner så jag kan göra precis vad jag vill, inte behöva tänka att jag kan inte göra det eller det.
Det är faktiskt så mycket lättare att gå i skolan än att vara ute i arbetslivet just för att det är så svårt just nu att få jobb. Aja nog prata om det!
.
Om en stund ska jag åka hem till Therese, Kim, Ellah och lillebror för att fira Ellah som fyllde 2år förra lördagen men då kunde dom inte ha kalas för att lillebror kom till världen dagen innan.
.
GRATTIS LILLA SÖTNOS!
(Bilden lånad från theresewickman.blogg.se, Ellahs mamma.)

Kommentera

Publiceras ej