Mitt liv i Örebro

1kommentarer

Den här bloggen skulle jag har för att ni skulle kunna läsa hur jag har det i Skåne och vad jag gör under min utbildning. Men nu är ju året slut och jag har flyttat tillbaka till Örebro, har inte bestämt mig än om jag kommer fortsätta blogga men troligtvis kommer jag göra det. Men nu kommer det handla mer om Musik, Mode och självklart min vardag som sambo igen. Ska försöka byta design också så det inte står "Mitt liv i Bjärnum" för nu är det isåfall "Mitt liv i Örebro som sambo". Vi får helt enkelt se vad resultatet blir.
Tänkte bjuda på en Jullåt nu på sommaren, lite konstigt kanske men det var en låt jag spela i under min tid i Bjänum. Spelade in den i julas har även en ny så den kommer väll också komma upp här på bloggen.
.
Kan berätta vad som händer i sommar:
18 Juni - Kalas för Ellah.
19 Juni - Bröllops fest.
Midsommar - Leken med Christoffers släkt eller vara med vännerna, inte bestämt än.
1 Juli - Jag fyller 21år och Harju och Sofie kommer hit till Örebro.
3 Juli - Christoffer åker till Halmstad men grabbarn a.
6 Juli - Ullared med Evelina och Jessika.
7 Juli - Vi tjejer anländer till Halmstad med grabbara.
10 Juli - Åker från Halmstad till Malmö till mina föräldrar för att fira mig.
.
Lite som är bestämt uppdaterar mer sen vad som händer mer i sommar.
.
NÅGON SOM VET HUR MAN LÄGGER UPP EN LJUDFIL I BLOGGEN?

1 kommentarer

Elin

18 Jun 2011 11:19

Du måste fortsätta skriva i Örebro, jag vill ju veta hur du har det! :)

Kommentera

Publiceras ej