Klippning & Midsommar

0kommentarer

Ibland får jag inpuls grejer som jag måste göra och det blev det idag. Ring till frisören kl 12.15 och fick tid 12.45 så det blev snabba bud.  Nu är allt klart inför midsommar, det blir midsommar firande med massa vänner hos Krulet och Evelina. Imorgon ska vi åka och inhandla alla go saker som ska has till midsommarafton. Det kommer bli en riktig traditionell midsommar vilket jag ser fram emot. Vi kommer även få träffa det nya underverket Sivan (Zebbe och Joannas bebis).
.
Jag blev jättenöjd med klippningen och det är inte ofta jag blir det, så jag kommer garanterat gå tillbaka. Blev mest förändring på längden då jag va trött på mitt långa hår. Nu är det ca 1 och en halv decimeter kortare!
.
Jag ska hem till Lundgrens om en stund, har inte träffat dom på så länge så det ska bli riktigt kul, se om barnen känner igen mig fortfarande. Jag var barnflicka i den familjen förra sommaren.
.
Ska ta kort sen på håret så ni får se hur det blev!

Kommentera

Publiceras ej