road trip

1kommentarer

Nu är jag hemma efter en veckas road trip. Vi började i Göteborg där det blev shopping och umgås med min bror. Sen åkte vi tidigt på tisdags morgonen till Ullared för att shoppa loss, dom hade allt verkligen men tror att man tjänar mest på att åka dit om man har barn osv. Men dom hade mycket inredning men fick inte bli så mycket med tanke på att vi var tre stycken som hade packning för en vecka och sen skulle shoppa. Men fick med mig några kassar hem iallafall. Efter Ullared så åkte vi till Varberg där vi skulle spendera natten, vi käka gott och mådde allmänt bra. Vi hade även tur med vädret så det var jätteskönt. Sen på onsdagen var det dax att åka vidare på road tripen men vi stanna först på en jättefin strand i Varberg för lite sol och bad. Sen var nästan stop Halmstad där alla grabbar var, vi kom dit lagom till after beachen som börja 16. Sol brände och vi mådde som kungar och drottningar.
Sen blev vi kvar i Halmstad från onsdag till söndag, kanon resa.
.
Imorgon kl:10 ska jag och Christoffer vara hos mäklaren för att kolla på ett Radhus, hoppas på det bästa nu!
.
Evelina, jag, Jessika - Tack för en härlig road trip!

1 kommentarer

Jessika

12 Jul 2011 12:50

Tack själv! =)

Kommentera

Publiceras ej