nytt försök eller inte?

1kommentarer

Vad säger ni, ska man ge upp det här med bloggen eller?
Jag är ju inte direkt duktig på att blogga om man säger så. Så många gånger jag har skrivit här att jag ska bli bättre på att blogga men ingenting händer, men kanske ska man göra ett nytt försök!
.
Nu sitter jag här hemma på golvet och ska strax börja med maten. Jag hoppas senare att jag får ett sms av Ida där det står att jag har blivit Gudmor då hon är inne på förlossningen. Annars har jag varit hos min mormor idag och ätit tillsammans med henne, väldigt mysigt att komma dit och bara få vara.
.
På fredag åker jag till Skara/Axvalla och stannar där till söndag. Sen på måndag eller tisdag åker vi vidare till Skåne till mina föräldrar, har inte träffat dom på så himla länge och jag saknar dom något enormt mycket. Speciellt en dag som denna då jag är lite hängig.

1 kommentarer

Elin

23 Jul 2011 00:41

BLOGGA!! :)

Kommentera

Publiceras ej