Malmö

0kommentarer

Förra veckan lämna jag in mina pappren i hopp om att få någon form av bidrag nu för det är faktiskt skit jobbigt att inte ens få 1 kr i månaden. Men helst av allt vill jag ha jobb och förhoppningsvis blir det ett snart, har lite på g som jag hoppas verkligen.
Just nu är jag i Malmö hos mina föräldrar det är riktigt mysigt. När jag träffa mamma i tisdags och krama om henne kom tårarna. Jag vet att det låter lite töntigt men jag har inte träffat henne sen 16 Maj så det är riktigt längesen och jag som är mammig.
.
Igår hade vi riktigt kanon väder så vi åkte till mamma och pappas husvagn vid havet i Österlen och hade det underbart. Min kusin och hans två barn är här och min faster och hennes man så det är verkligen fult hus. Idag kommer även min bror hit.
.
Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, vädret är inte desamma som igår men det regnar iallafall inte som vädret har sagt så jag är glad för det. Men ska strax sätta igång och öva lite inför audition på lördag. Jag ska på audition på lördag sen får vi se hur det går, rösten är inte på topp om man säger så och halsen bara strular så jag får helt enkelt göra mitt bästa.
.
Hur underbart är det inte med sandstrand och hav. Här är en bild från igår så man kan ju säga att vi verkligen hade det underbart, bilden säger ju det mesta.

Kommentera

Publiceras ej