21 år

0kommentarer

Jaha idag fyller man 21 år och det är ju inget speciellt med det. Helgen var välplanerad och allt var inhandlat. Mina två närmaste vänner från klassen skulle komma idag men efter som SJ är dumma i huvudet så strular ju allt som vanligt. Dom kom till Hässleholm men därifrån kom dom ingen stans sen. Är det inte då SJs plickt att fixa som man kommer dit man ska, sätta in ett extra tåg, buss eller taxi vad som helst. Allting var ju planerat och längtan efter denna helg har varit enorm, men sen strular SJ och alla tåg till det som vanligt. Juste nu hatar jag allt som har med tåg att göra. Nu sitter jag hemma själv i Örebro på min födelsedag och helgen har jag ingen aning om hur den kommer vara. Har dock en underbar vän som heter Ida som jag ska åka till strax och bli firad lite av. Imorse blev jag riktigt firad av min älskling som kom in med tårta, cola och lite gott på sängen till mig. Tack för allt Christoffer, du är den bästa jag har.
.
Igår var hans familj här och firade mig, jag fick en ONE PIECE :D sen fick jag även två örhängen från Kina. Gunilla och Anders har varit där och så hade dom köpte med dom till mig, jättefina!
Av hjärtat mitt fick jag en utomlands resa, jag får bestämma helt själv vart vi ska åka sen åker vi i Augusti någongång.
.
Denna härliga mysdräckt är nu min!

Kommentera

Publiceras ej