Vår show

0kommentarer

Igår hade vi Kollationering och vad ska jag säga. Jag blev besviken precis som många andra i klassen. Men det är väll inte så mycket man kan göra åt saken. Alla kan inte få lika mycket även fast man tycker att det borde vara så med tanke på att vi alla betalar lika mycket för utbildningen.
Vår showen är inte en hel musikal (som vi hade förväntat oss) utan man får se 5 olika musikaler tror jag det är. Men jag tror helheten kommer bli bra. Så det är väll bara att försöka tänka på det.
Namnet på musikalen är inte bestämt än men just nu är namnet "Livet är en Musikal - En hissande resa för skeptiker". Men som sagt det kan ändras. Nu är vi iallafall igång med vårshowen och det är kul. Då går tiden lite snabbare och snart är jag hemma hos mitt hjärta igen.
.
Dagen idag började jag kl 9.00 med balett lektion, det var faktiskt en av dom bästa lektionerna hittills fast jag inte var i toppform. Hade inte ätit frukost och känt mig sjuk inatt så jag vet inte riktigt på topp.
Annars har vi haft presentation av en av musikalerna jag ska vara med i. Sen hade vi något som verkligen va behövligt, Massage!
.
Ikväll har vi haft kvällsträning dansade från 18-21 så jag är ganska så slut i kroppen just nu. Riktigt rolig dans och jag ska göra några roliga grejer i den så jag är positiv till den. Känns jättebra och Jonna är en grym koreograf.
.
Måste även bara skriva lite annat än bara skolan.
Saknaden är enorm, obeskrivlig och jobbig.
Jag saknar Christoffer nått fruktansvärt, känner mig inte hel utan honom vid min sida.
Han är det bästa som har hänt mig och min kärlek till honom växer och växer för varje dag som går!
.
Du är mitt allt! <3

Kommentera

Publiceras ej