tillbaka i skolan

0kommentarer

Nu har skolan börjat och vi har redan stenhårda träningspass, känns otroligt bra.
Började dagen kl 9.00 med årets första Balett lektion. Har inte så mycket o säga mer än att man känner att man har haft lov i 3 veckor och vi hade en väldigt missnöjd balett lärare. Men man kanske inte kan förvänta sig att alla kan dom nya övningar som vi fick veckan innan lovet nu när vi kom tillbaka. Sen hade jag inget på dagen förutom samtal med Rickard och det gick iallafall bra.
.
Slutade dagen med min absolut första Stepp lektion med Martina. Det var helt galet kul men svårt, inte direkt som man tänkt sig att det bara är att stampa med fötterna. Det är en massa teknik och olika namn, men så kul!
.
Nu på kvällen har jag varit hos Emelie och tagit igen allt eftersom vi har varit ifrån varandra i 3 veckor och kanppt pratat nått under dom veckorna. Det var verkligen behövligt, vi hade massor att prata om!
Imorgon har jag mitt favoritämne HELA dagen, från 9.00-16.00 och ämnet är MUKU!
.
Nej nu ska jag försöka sova så man kan försöka fokusera lite imorgon. Får hoppas att dagen går fort för jag ser väldigt mycket fram emot torsdagen. Bara roliga lektioner och sen avslutas dagen med att hela klassen ska åka och kolla på Jekyll & Hyde i Hässleholm.
.

Kommentera

Publiceras ej