Svenska Idrottsgalan 2011

0kommentarer

Som ni vet så fick Christoffer biljetter till Idrottsgalan av mig i  julklapp och i måndags var det äntligen dax att åka till Stockholm för att gå på den i Globen! Det var en otrolig känsla när man var där, speciellt för mig som aldrig har varit i Globen tidigare. Christoffer har varit där ett 20 tal gånger så han visste ju precis hur det såg ut. Det mäktiga var att se allt live. Jag blev mycket imponerad av Darin måste jag säga, han är riktigt bra på det han gör.
.
.
.
Vi bodde på ett jättefint hotell med utsikt över Globen. Hotellet hette Clarion Stockholm låg vid Skans Tull.
Det rekommenderar jag om ni ska ta er en tur till Stockholm. Vi hade en fantastik kväll, beställde upp mat på rummet innan vi tog taxin till Globen.
.
Såhär såg jag ut fast med en svart kort jacka över. Dock inte helt iordning gjort här.
Ni ser även Globen där bakom i fönstret som lysser blått!
.
.
Dom två dagarna i Stockholm med hjärtat var hur bra som helst. Skulle gärna göra det tusen gånger om, om jag så fick och hade tid. Att bara vara med varandra och visa varandra kärlek är underbart! ♥

Kommentera

Publiceras ej