Lundgrens

0kommentarer

Idag har jag äntligen träffat den efterlängtade familjen Lundgren och dom underbara barnen. Vi satt och fikade och bara prata i två timmar sen fick jag leka lite med barnen innan det var dax att åka hem igen.
För er som inte vet de så var jag barnflicka åt deras barn i somras. Dom hade blivit så stora och speciellt Adell den minsta flickan, hon hade blivit så stor och var absolut inte lika blyg längre. Jag har saknat dom!
.
Deras mamma jobbar som stylist och har alltid massa grejer på hög när man kommer som hon vill att jag ska prova, vilket jag gjorde. Så jag kom hem med en ny kofta, en t-shirt och en skjorta. Sen fick jag även två jättefina täckningar som Malo och Bonnie hade målat till mig. Kanske ska träffa dom på torsdag igen efter att jag har varit på hjärtats fotbolls match.
.
.
Så nu får vi se vad som händer ikväll, planerna var egentligen att åka till Relaxen på Gustavsvik men det får bli någon annan dag för det var rätt mycket folk där ikväll.
Imorgon bär de av till Stockholm tillsammans med Isabell!

Kommentera

Publiceras ej