Händig madde

0kommentarer

Dom håller på att tepetsera om i våran lägenhet så igår när vi kom hem från Stockholm var vardagsrummet klart. Så jag bestämde mig för att göra i ordning rummet direkt. Christoffer var så trött så han somna i soffan och när han vakna upp hade jag fixar klart. Jag var så trött på våran TV bänk och ville verkligen ha en ny. Ni som känner mig vet att jag är väldigt ivrig och vill att allt ska fixas direkt. Så jag började tänka och kom på då att vi har ett glasskåp/hylla som jag drog fram och la ner som TV bänk. Men själva tv:en kunde inte stå på glaset då skulle ju glaset spricka, så jag började gå runt i lägenheten och hitta hyllplan som vi inte använder som är valnöts trä. Tog tre stycken hyllplan och la på. Vips nu har vi en snygg TV bänk! Jag är nöjd med min kreativitet och resultatet.
.
Snyggt va?

Kommentera

Publiceras ej