Första veckan avklarad

0kommentarer

Nu har man redan gått en vecka i skolan och det har varit en bra vecka. Ganska så lugn men jätterolig!
Har du haft mina första Stepp lektioner i tisdags med Martina och igår med Jens, riktigt kul!
Hade min första sånglektion idag för den här terminen med Malin. Jag har fått lite problem med rösten vilket känns väldigt surt. Känns inte direkt som jag har tid med det men det är bara att börja om och jobba från början med rösten.
.
.
Håller på endel med olika CV som ska skickas lite överallt. Det är inte det lättaste när det gäller att skriva CV på engelska som ska vara ett artist cv. Men får hoppas det bli bra tillslut.
.
Nu befinner jag mig i Örebro för på måndag ska jag åka till Stockholm och gå på Idrottsgalan med Christoffer.
Imorgon ska jag fixa naglarna hos Erika sen hoppas jag på en träff med Hanna som har varit i Egypten i 2veckor.

Kommentera

Publiceras ej