trött och sliten

1kommentarer

Magen pratar som bara den och jag är helt slut just nu. Kom precis hem från skolan och vilar upp mig lite innan det är dax att åka tillbaka för lite kvälls träning 18-22. Ska försöka hinna med att packa nu innan jag åker tillbaka och duscha.
.
Dom här dagarna har varit väldigt intensiva och vi har haft mycket att tänka på hela tiden. Nu känns de verkligen som man är i en bubbla och allt handlar om showen hela tiden. Mycket som känns oklart fast det borde sitta, men övning ger färdighet så det är bara att kämpa på.
.
I söndags vakna jag upp med en konstig knöl precis under nyckelbenet på vänstra sidan. Jag har hur ont som helst, kunde inte använda armen eller ens vidröra ca 5 cm runt om knölen. Vi hade ju rep då så det gick sådär men jag bestämde mig för att åka hem till Örebro för att kolla upp vad det var för fel. Den sticker liksom ut och ser äcklig ut men fick veta att det bara var en inflammerad lymfkörtel och borde försvinna inom två veckor.
Christoffer följde med mig tillbaka till Skåne på måndagen och åkte hem idag igen och det har varit hur skönt som helst att ha honom här. Komma hem efter skolan och bara släppa allt för en stund har känts hur skönt som helst.
.
Imorgon är det redan fredag och då åker jag hem till Örebro för att vara med mina tjejer!
.
Längtar till sommaren!!

1 kommentarer

Ida

10 Feb 2011 18:29

I sommar får du vanka fram med mig på stan! :)

Kommentera

Publiceras ej