överraskning

0kommentarer

Nu är ljussättningen klar till showen och det blev riktigt bra men det tog sin lilla tid om man säger så.
Igår höll vi på med Akt 2 från 9.00-01.00 helt galet va det kan ta långt tid. Bara Footloose tog 8 timmar.
Nu håller vi på med ljudsättningen, hade glömt hur bra ljud vi har här.

I förrgår sa min underbara fästman att han hade en överraskning åt mig. Han sa att vi ska åka iväg någonstans men han ville inte säga vart. Men vi skulle inte lämna landet och skulle vara borta mån-tors det var dom ledtrådarna jag fick. Ni som känner mig vet hur nyfiken jag blir när man säger så, kan knappt hålla mig. Så jag började tjata som bara den och sent på kvällen avslöja han för att jag ville veta.

VI SKA ÅKA TILL SÄLEN OCH BO PÅ LYXHOTELL!
Hur underbart är inte det?
Det finns verkligen hur mycket som helst att göra där men det bästa av allt är att det bara är vi två som ska åka och bara vara med varandra.
Vi ska åka snowboard och mysa i backen, massage behandling för två, äta gott varje kväll på olika restauranger, sätta sig och mysa i pianobaren, åka hundsäde, skidskor på kvällen och självklart besöka badhuset - Experium!
Det kommer bli helt fantastiskt att bara få lägga all tillsammans.

Stort tack hjärtat för en helt underbar alla hjärtans dag present, du är mitt allt! ♥

Kommentera

Publiceras ej