Mitt lov

0kommentarer

Nu är lovet slut och ikväll åker jag tillbaka till Skåne för en helt galet rolig vecka.
.
Mitt lov har varit jättebra. Jag har tagit det så lugnt och Sälen var helt fantastiskt. Det blev inte så mycket åka för vi tog Spa behandling och åkte till relaxavdelningen på Experium, det är ett stort badhus i Lindvallen. Vi hade det verkligen kanon men sista kvällen, alltså i onsdags kväll efter relaxen började jag känna mig dålig, ont i halsen, huvudet och orkade ingenting så vi åkte tillbaka till hotellet och hade en myskväll. Vaknade den natten med feber sen hade jag högfeber till i fredags då kände jag mig bättre på kvällen.
Men då var vi redan hemma i Örebro så jag har tagit det jättelugnt här hemma för att bli frisk.
.
I fredags på dagen kom mina föräldrar hem till oss för och kolla hur det blev med dom nya tapeterna. Det var verkligen mysigt att träffa dom igen. Man känner hur mycket man har saknat dom, vi hinner ju inte ses så mycket även fast dom också bor i Skåne just för att jag har hur mycket som helst i skolan nu innan premiären. Senare kom min syster förbi som precis kommit till Örebro för att se hon med och för att få en lite stund tillsammans bara hon och jag.
.
Idag ska jag upp en sväng på stan för att fixa det sista som ska inhandlas till showen eftersom jag inte hittade allt på Marieberg. Sen blir det söndags middag hos svärföräldrarna innan jag åker tillbaka.
Veckan som kommer ser ut såhär:
Måndag: Rep + Genomdrag
Tisdag: Rep + Genomdag
Onsdag: Rep + Genomdrag
Torsdag: Genrep med publik
Fredag: PREMIÄR!
.
Det kommer bilder från Sälen resan i veckan!

Kommentera

Publiceras ej