ljudsättning

2kommentarer

Idag satte vi klart ljudet på akt 1 innan vi började med akt 2, det gick jättebra på "En man som han" men sen när det var "Somebody's eyes" gick det inte lika bra. Tempot var för sanbbt och vi hade nästa ingen medhörning alls så det blev inte som vi hade tänkt oss. Just nu är jag som jag har varit alla dagar denna veckan, väldigt trött.
Men vi får bara kämpa på och helt enkelt träna vidare och hoppas att det går bättre imorgon när vi har genomdrag av showen för första gången. Sen är det SPORTLOV!!!

Måste även säga att jag är väldigt glad över att jag har kommit närmare två personeri klassen, Harju och Ellen. Jag skrattar väldigt mycket tillsammasn med dom och vi gör alla nummer tillsammasn i showen så det är inte så konstigt att vi är med varandra mycket. Dom sprider glädje och det har skrattats oerhört mycket på våra rep.

Nu är det bara att försöka hitta nya krafter i godispåsen och köra vidare!

2 kommentarer

harju

21 Feb 2011 20:33

<3

Elin Anrep-Nordin

22 Feb 2011 09:26

Ska bli så himla roligt att se er vårshow, ni kommer vara GRYMMA!

Speciellt du tror jag;)

Kram

Kommentera

Publiceras ej