bil resan

1kommentarer

Jag är så trött så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Nu är det helg och den är efterlängtad kan man säga. Efter 12 dagar i skolan med träning är kroppen helt slut.
Idag gick vi i skolan 9-16.30, sen satte jag mig direkt i bilen för att åka hem till Örebro. Hade inte tänkt mig att vädret skulle va som det var så det tog ju sin lilla tid. Har hört att det har snöat massor här i Örebro nu men hos mig i S kåne kom inte snön för efter lunch idag. Hos oss har det regnat så ingen snö finns kvar, sen kommer man hem hit och det är MASSOR.
Under min lilla bilresa hem såg jag fyra stycken bil olyckor där folk har slirat av vägen så det var inge fler bilar inblandade. Men ändå hemskt att se så många på 40 mil. Så därför tog bilresan längre tid än vanligt och man fick verkligen anpassa hastigheten.
.
Nej nu har jag pratat klart om bilar och bilresan. Får nog sätta på en film så jag kommer till ro och kan somna någon gång. Det känns väldigt konstigt att ligga i sängen utan Christoffer men jag får ge det ett försök annars får det bli soffan för mig denna helgen.
Christoffer är i London och ska se Liverpool! :)

1 kommentarer

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

12 Feb 2011 14:01

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

Kommentera

Publiceras ej