Projekt

0kommentarer

Nu är det helg igen och det är så skönt. Veckan har gått jättefort och det är jag glad över för nu befinner jag mig hemma i Örebro igen. Christoffer hann jag träffa en liten snabbis när jag kom hem innan han tog tåget mot Sundsvall, han ska jobba imorgon och med tanke på avståndet behövde han åka en dag tidigare. Jag är glad över att jag hann träffa honom lite så jag fick mig några pussar.
.
Efter att han hade åkt så åkte jag till Ikea och inhandla lite ny inredning och lite annat smått och gått. Nu ikväll har Emma och Louise varit hos mig, dom ville se våran höstshow och dom satt och såg hela faktiskt. Vi hade en jättemysig kväll. Nu sitter jag här hemma och har tråkigt i min ensamhet, saknar mitt hjärta hur mycket som helst och vill att han ska komma hem. Imorgon ses vi igen, jag ska åka och hämta honom i Västerås för tåget går inte längre än dit.
.
Vi har som jag tidigare skrev väldigt många projekt i skolan och idag fick vi ytligare ett till.
Dom här projekten har vi på g nu:
• Körprojekt (åtta och åtta)
• Dansprojekt (fem och fem)
• Teater projekt (två och två)
• Sångworks 
• Audition träning
• Barnteater (börjar vi med på måndag)
.
Ganska mycket att göra om man säger så, och allt detta måste man prestera sitt bästa i hela tiden. Och på allt det som vi har att göra så har vi vanliga lektioner. Jag måste få nya krafter och det får jag när jag är hemma med Christoffer. Han ger mig kärlek, lyssnar, bryr sig, och tar hand om mig. Han är inte bara min fästman han är även min bästavän. ♥

Kommentera

Publiceras ej