Påsklov

0kommentarer

Jag har det så bra hemma i Örebro så jag vill verkligen inte åka tillbaka. Som tur är har jag några dagar kvar innan jag åker tillbaka. I början av mitt påsklov var jag hos min föräldrar i Malmö för att fira påsk och sen åkte jag hem till Örebro i söndags.
.
Jag har grillat för första gången i år hemma hos familjen Axén/Jacobsson, det blev succé. Jag har endel att göra men vet liksom bara inte vart jag ska börja med allt i rummet och källaren som ska plockas ihop. Snart kommer mitt flyttlass hem och då ska de få plats någonstans. Ska även kunna mitt manus när jag kommer tillbaka på måndag så sitter och läser och försöker få dom att fastna.
.
Imorgon blir det grillkväll igen hemma hos Christoffer syster och hennes familj.
.
Älskling och Ellah!

Kommentera

Publiceras ej