mycket att göra nu

0kommentarer

Det går inte så bra för mig det här med bloggandet märker jag, men det kanske inte är så konstigt när jag har massor att göra. Jag är glad att se att jag fortfarande har läsare kvar som är intresserad av vad jag gör här i min lilla Bjärnums Bubbla. Just nu är det veckan innan vi får vårt påsklov och det har varit många redovisningar.
I måndags hade vi dans redovisning av dansprojekt i grupp, det gick bra.
Igår hade jag min "jobbelåt" på sång works, gick bra den med. Sen spelade jag in i studio, spelade in Beautiful Disaster med Kelly Clakson. Sen igår kom Christoffer hit och idag har vi varit på lite äventyr som har varit mycket lärorika. Nu ligger man i sängen och imorgon har vi miniaudition i skolan sen får jag mitt efterlängtade påsklov.
Åker till mamma och pappa först och är där några dagar innan jag åker hem till Örebro.
.
.
Nu blir det en myskväll med hjärtat sen får det bli sängen och ladda inför imorgon.

Kommentera

Publiceras ej