underbar helg

3kommentarer

Jag har haft en helt underbar helg i Malmö med min prins. Jag önskar att den aldrig skulle ta slut för det har varit obeskrivligt bra. Vi var ju som sagt i Köpenhamn igår det var jättemysigt och vi gick en klar blå himmel och sol på köpet. Vi gick och strosade runt på stans och gick till Tivolit sen där Christoffer vann en jättesöt nalle till mig <3
På kvällen gick vi ut och åt mat med Björn och Karin igen och det blev "Lilla Torg" även denna kväll.
.
Idag så träffade jag min stora syster vi hade det jättemysigt. Gick iväg till stortorget och satte oss och mös i solen. Senare så träffade vi även våra föräldrar. Jag har verkligen en underbar familj som jag tycker om massor. Vi hade det super mysigt. Vi gick och åt mat på Jensens och sen vidare till "Lilla Torg" för en fika. När vi kom dit så satte vi oss på en ute servering och vem sitter där... Joel Kinnaman. Det var lite coolt måste jag säga men han är ju en vanlig människa precis som alla vi andra här i världen.
.
.
.
Allt med denna helg har varit så mycket kärlek. Björn och Karin är fantastiska, jag trivs hur bra som helst tillsammans med dom. Christoffer är den bästa som fins. Jag blir bara mer o mer kär för varje dag som går!
Och min familj Mamma, Pappa och Carro till er vill jag bara säga att jag älskar er. (Till brorsan med som tyvärr inte var med)!
.
Nu är man hemma igen och det är dax att börjar plugga.
.
.
.


Tack än en gång världens bästa Christoffer för den bästa helgen på länge! <3

3 kommentarer

Anonym

05 Sep 2010 21:39

mer o fler bilder på dej!!

bella bus

08 Sep 2010 15:06

whhhhaaaat !!! joel är världens snyggaste ju! Du hälsade att jag vill ha hans nr va? ;) SAKNAR DIG BABY <3

bella bus

08 Sep 2010 15:07

whhhhaaaat !!! joel är världens snyggaste ju! Du hälsade att jag vill ha hans nr va? ;) SAKNAR DIG BABY <3

Kommentera

Publiceras ej