Singing in the rain

0kommentarer

Fick för en stund sen ett samtal av Sofie som frågade om jag ville gå på Singing in the rain i Malmö med henne på söndag!
Jag blev jätteglad att hon ringde och frågade mig. Så självklart är svaret JA!
Hon är bra go den där Sofie måste jag säga.
.
Nu har dom andra slutat skolan men fortfarande ingen Jessika eller Jenny här hemma så finns inte så mycket att göra mer än att drömma mig bort till min Christoffer och önska att jag vore där hos honom nu!
.
Ikväll blir de Idol igen som igår men får se om jag kanske tar o går till Emelie för att mysa lite eller om jag stannar kvar hemma.
.
.
.
Fick precis veta att idag på dansen hade man fått dansa fyra st åt gången och sen hade dom andra fått sitta och titta på och sen ge kritik. Först hur ens teknik var och sen hur uttrycket var. Vi skulle fortsätta med det imorgon så det är bara att vara beredd på de värsta!

Kommentera

Publiceras ej