ont över allt

0kommentarer

Jag har verkligen ont överallt. Nacken, axlarna, KNÄNA och ljumsken, det är inte speciellt skönt men det är bara att vänja sig att ha så ont efter Jonnas danslektioner. Våran nya koreografi är riktigt snygg men också riktigt jobbig.
Men så ska det vara, annars är det ju ingen utmaning eller hur?
.
Som ni tidigare förstått så vart jag arg idag men det är lugnt nu. Jag har precis haft skrattat inne i vardagsrummet då jag och Jenny stod och tränade på dansen men gick inte så vidare bra!
Men ett bra ordspråk - Övning ger färdighet man får helt enkelt köra på det och hoppas att det blir bra.
Imorgon ska jag ha samtal med Jonna så ska hon säga vad jag ska göra för att bli bättre.
.
Annars hade vi som vanligt en sjukt rolig drama lektion med Rickard idag, han är riktigt bra.
Svårt att förklara vad vi gjorde och om man inte var där så tror jag inte man tycker det är speciellt kul.
TP idag gick ovanligt bra, vi är riktigt nöjda med vårt rep idag.
.
Jag och Tusse ska sjunga en duett på mic-tekniken på tisdag så vi tränade för fullt idag. Vi ska sjunga - Sisters are doin'it for them self. Så himla rolig låt och vi har gjort koreografi och rubbet till den. Kommer bli kanon, vi är super taggade : )
.
Annars är snart denna skolveckan slut och det går sjukt fort just nu, vi har massor att göra hela tiden. Men den här veckan har nog varit den jobbigaste hittills när det gäller läxor. Så det ska verkligen bli skönt att få helg och få mysa med min älskling. Jag önskar att den här helgen kommer bli en lång helg och inte bara springa iväg som alla helger brukar göra. Jag vill bara ha tid tillsammans med Christoffer och verkligen bara vara med varandra så mycket det bara går.
.
.
Är för övrigt väldigt dålig på att ta bilder så därför det blir lite andra bilder ; )

Kommentera

Publiceras ej