mys kväll

1kommentarer

Fys pass med Jonna idag utomhus i regn inte de roligaste. Men alltså min träningsverk som jag har är inte att leka med. Helt galet!
.
Lovisa - Madde, har du gjort illa dig?
Madde - Nej, jag har träningsverk därför jag inte kan gå ordentligt.
.
Ikväll har jag haft mys kväll hemma hos Lovisa tillsammans med Emelie och Sofie. Vi lagade taco och såg på Step Up och var väldigt onyttiga men dom kvällarna behövs dom med. Älsklingen min ringde när vi satt och åt och jag börja gråta för jag saknar honom så mycket, jag längtar verkligen hem till honom. Men det är skönt för tjejerna förstår. Dom är super goa alla tre så vill bara säga Tack för ikväll. ♥
.
.
Imorgon åker vi fyra in till Hanna för att hjälpa henne och handla och lite så för på kvällen så kommer klassen till henne så blir de en liten klassfest. Det ska bli jättekul men jag känner mig fortfarande inte helt frisk så det blir nog lugnt för min del.

1 kommentarer

Linda Brage

11 Sep 2010 21:21

Hej Madde! Vad kul att läsa din blogg! =) Jag har inte förstått att du var så talangfull! Vad är det för skola du har kommit in på?

Kram Linda

Kommentera

Publiceras ej