Mycket skratt

0kommentarer

Idag är jag på toppen humör!
.
Jag har skrattat i massor idag och det varit en bra dag i skolan. Har dock haft huvudvärk idag med men ville inte missa en dag till så pallra mig till skolan. Och tur var ju de annars hade jag nog inte skrattat så mycket som jag gjort idag.
.
Vi hade bland annat den här dans grejen som jag skrev om igår. Vi skulle dansa 3 stycken åt gången och dom andra sitter och tittar på och ger en feedback. Jag var jättenervös men det gick faktiskt riktigt bra, fick bra feedback och min danslärare sa att hon var positivt överraskad. Så jag var väldigt glad efter den lektionen.
Vi har jobbat mycket med våra TP projekt idag och vi har gått igenom scen för scen inne i salongen, tror det blir bra faktiskt. Sen våran teaterlektion var det roligaste vi haft, alla skrattade hela tiden. Sjukt kul och att man kan göra så roliga saker och bara ha några minuter på sig!
.
Sen har jag och Johanna suttit och pratat väldigt mycket idag, hon är verkligen en toppen tjej!
.
Sen skrev jag ju igår att jag hade gjort en sak för Christoffer och idag så fick han de hem. Jag hade skrivit ett väldigt personligt brev till honom och fixat lite. Och han blev jätteglad.. men om ni bara visste vilket fint sms jag fick av honom när han hade sett o läst brevet. Det gjorde verkligen min dag, jag gick runt och log hela tiden och va tvungen att läsa de för Emelie och Sofie.
.
Nu ikväll så har jag bara varit hemma tagit de lugnt och kollat på idol med Jessika. Har egentligen massa läxar jag behöver göra men tänkte göra lite imorgon efter skolan.
.
.
.
.
Saknar min Christoffer så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen jag vill bara vara hos honom nu och mysa! ♥

Kommentera

Publiceras ej