många drömmar

0kommentarer

Jag har väldigt många drömmar nu som man bara vill ska gå i uppfyllelse. Jag tänker väldigt mycket, dag drömmer och bara längtar. Jag som person är en väldigt tanke spridd människa och ibland tänker jag lite väl mycket. Mina drömmar nu är bara helt fantastiska. Dom är mysiga, härliga och så där ni vet när man bara vill att den ska slå in NU! Men mina drömmar är mina drömmar så inget jag tänker skriva om. Men till er som ofta stänger ute era tankar och drömmar. LÅT DRÖMMAR OCH TANKAR BARA KOMMA!

Jag tittar på klockan
jag vill att tiden står still,
så penseln kan fånga en sago fe till.
En ängel, en blomma, eller några små ord,
låta tankarna komma och
jag få känna ro.


När jag var i Grekland i somras så låg jag och Christoffer i en hängmatta under bar himmel. Vi låg och kolla upp på den klara kvälls himlen med alla stjärnor som lös. När vi låg där så döpte vi en stjärna som lös klarast av alla. Den fick ett namn som vi förknippar med kärlek. Vi låg där tillsammans och det har varit den mest speciella och fantastiska stund i hela mitt liv. För mitt i allt när vi sa att en stjärnan symboliserar våra kärlek så kommer det ett stjärnfall rätt över himlen.
Med detta vill jag bara säga att ta vara på alla stunder ni har tillsammans med den ni älskar. För jag kan här idag i Bjärnum öppna min balkong dör och kolla upp mot stjärnhimmelen och bara vara i mina tankar och känna kärlek.

Kommentera

Publiceras ej