Måndag & Tisdag

0kommentarer

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera men jag blev väldigt överraskad igår så därför har jag inte direkt lagt tid till att sitta vid datorn. Men jag tänkte berätta nu om både gårdagen och idag.
.
Igår hade vi sovmorgon så skööönt! Jag började kl 10 så jag kände mig väldigt utvilad.
Det var en vanlig måndag med kör, drama och TP. Efter skolan så stannade vi kvar och repade på TP. Sen var det bara att bege sig hemåt där de väntades massa med plugg.
Sen vid 19.30 tiden så ringde det på dörren, jag trodde det var Bea för hon skulle komma över till Jessika så jag lät henne öppna. Men jag tyckte det var ovanligt tyst för att vara Bea. Jenny gick ut i hallen och kom in i köket där jag satt med ett litet lätt leende på läpparna och jag kollar dit och vem står där om inte min CHRISTOFFER!
Jag blev helt paff, satt och bara tittade i 10 sekunder och fatta inte riktigt, trodde jag drömde eller nått. Men där stod han mitt älskade hjärta. Jag flög i hans famn och började gråta av lycka. Han hade verkligen lurat mig hela dagen när vi hade pratat i telefon och jag fatta verkligen ingenting. Men jag är nog världens lyckligaste. Han är bara så underbar. Puss på dig min älskling och tack för att du verkligen gjorde min dag ♥
.
Så igår kväll blev det bara massa mys med min bästa och jag slapp sova ensam.
.
.
.
Du & Jag
.
Idag har det varit en tung dag i skolan. Tisdagar är verkligen den mest intensiva dagen vi har i veckorna.
Röst o tal, TP, Balett och Mic-teknik.
Röst och Tal var verkligen en speciell lektion. Alla hade fått valt en text och gestaltat den med karaktär och allt sen tog våran lärare fram våra egna känslor och det blev så personligt så det va nog ingen som inte grät. Det vart verkligen känsligt, men också rätt coolt hur hon kunde få fram dom på det settet hon gjorde.
Mic-Tekniken gick väll sådär för min del, jag ville bara där ifrån, bara hem till dig. Men tack för att du kom till mig i skolan och krama om mig. Det var precis vad jag behövde.
Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, kollat på film, käkat och jag har pluggat.
.
.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova ännu en natt tillsammans med min bästa!

Kommentera

Publiceras ej