Måndag och tisdag

0kommentarer

Nu har jag varit lite dålig igen på att uppdatera. Ber så hemskt mycket om ursäkt för de men här kommer min måndag och tisdag.

Måste bara säga att i söndags kväll när jag kom hem så gjorde jag en tacopaj som blev hur god som helst! :)

Måndag: Dagen började med att jag var i skolan kl 06.45 för att börja rep med TP gruppen. Det gick faktiskt väldigt bra även fast det va så tidigt på morgonen. Sen kl 10 så drog dom andra vanliga lektionerna igång och vi hade vårt första klass möta där vi prata om olika saker som vi i klassen tycker osv. Sen hade vi kör redovisning det var faktiskt riktigt kul, nästa alla hade valt samma låt men alla hade gjort dom helt olika. Jag säger som våran lärare sa
- Jag är mycket nöjd och jag är possitivt överraskad.
Sen fortsatte dagen med TP och drama. Men sen efterskolan så var det våran TP grupp som hade tid med Rickard för att få feedback och han skulle säga allt som vi skulle tänka på och göra bättre. Det gick jättebra och han tycker att vårat projekt var väldigt bra och gripande.
Sen fick vi gå hem och då blev det plugg och fixa lite där hemma för att sen lägga sig och kolla på Idol.
Men var i skolan i 12 timmar så var väldigt trött.

Tisdag: Idag vaknade jag och hade blåser på hela min läppar. Det var små vatten blåsor som gjorde svin ont så det var bara att pallra sig till apoteket för att köpa en salva. Nu känns det mycket bättre. Men dagen börjades med balett lektion faktiskt en rätt rolig lektion idag. Vi fortsatte sen med mic-teknik där jag och Tusse började med våran låt och vi filmade hela lektionen idag för att se titta på det i slutet. Jag har verkligen jättesvårt att titta på mig själv men det var ändå bra. Vi kunde dock ha haft mer energi en vad vi hade men men.. Sen har vi haft TP och drama.
Jag är fortfarande kvar i skolan nu för vi har haft modell träning idag inför modevisningen den 9 oktober. Jag ska gå för JC, Kalbergs (en lite byrare affär) och sen en affär som heter Nisses där dom har allt typ så ska bli intresant. Nu sitter jag i skolan och väntar på att mitt TP rep ska börja.


Kommer nog kanske ett litet video klipp från dagens mic-teknik i nått inlägg här framöver.



I helgen ska jag och Christoffer åka till Stockholm för att mysa och bara ha det hur bra som helst. Saknar honom fruktansvärt mycket ♥

Kommentera

Publiceras ej