lång dag idag

0kommentarer

Nu är man precis hem kommen från skolan, det har varit en sjukt lång dag.
.
Började med att jag igår hade svårt att andas (jag har astma) och mina mediciner hjälpte inte som du brukar. Det satt i hela natten och jag vakna i morse med att jag inte kunde andas. Så jag tog med medicin för att hoppas att de skulle blir bättre men icke sa nicke. så när jag kom till skolan vid 8.30 så ringde jag till vårdcentralen för jag mådde inte bra utav det. Så jag fick en tid 9.20 och väl där fick jag speciell cortisontabletter som skulle lösas upp i vattnet 12 st skulle jag ta. Väl tillbaka på skolan så hade dom börjat med sångredovisningen av Jazz låtar. Jag var sist av alla för att jag fick en akuttid hos läkaren. Men det gick faktiskt jättebra för mig, jag är nöjd!
.
Efter sången hade vi dans med Jonna som vanligt sjukt kul. Men jag hade tagit några doser av min medicin så jag hade inte så mycket krafter men jag körde på ändå.
Tränade med Tp gruppen och sista lektionen hade vi drama med Helena. Vi körde typ heta stolen fast alla fick ställa frågar till henne sen fick vi ställa några frågor till varandra om det var nått man undra om.
.
Väl när skolan var slut blev vara det bara att sätta igång med olika rep.
Började med kör rep i våran lilla grupp. Blir nog riktigt bra om det låter som de lät idag. Vi ska redovisa den på måndag för varandra.
Sen repade jag och Tusse inför mic-tekniken kommer som vi har i morgon bitti kl 9.00, hoppas Malin blir nöjd!
.
Sen fick vi bara slänga i oss lite mat snabbt för att sen köra igång med TP rep. Det gick jättebra idag nu på kvällen och vi körde igenom hela föreställningen.
Och nu ligger jag som vanligt i sängen och jag har sjukt ont i ryggen vet inte riktigt varför men de värker i hela svanken. Det kom efter dramat så tror att jag satt konstigt på stolen.
.
.
En bild från förra årets höstshow
.
Nu är det dax att sätta igång med plugg och ta en dusch, försöka hinna med att städa mitt rum också.

Kommentera

Publiceras ej