köpenhamn nästa

0kommentarer

Förlåt att jag varit dålig att uppdatera nu. Men i torsdags var jag sjuk och var hemma från skolan. Det kan ha varit den segaste dagen på väldigt länge. Såg två filmer och försökte fördriva tiden med nått tills Jenny och Jessika skulle komma hem.
Så i torsdags hände det inte speciellt mycket för mig i lill Bjärnum. Fast på kvällen sent så kom mitt älskade hjärta till mig och det gjorde mig på mycket bättre humör.

Fredagen tog jag mig i kragen och gick till skolan. Vi hade bara två lektioner och det var ett fyspass med Jonna men där satt jag bara och tittade på med tanke på att jag är jätteförkyld. Sen hade vi kör med Malin det va faktiskt riktigt kul. Vi fick en låt som vi skulle göra lite olika saker med i små grupper. Lägga till olika ljud och kanske ta några fraser ur sången, det blev riktigt coolt.
Efter skolan drog jag mig snabbt hem för att vara med Christoffer och packa lite för att åka in till Malmö över helgen. Vi bor på ett jättefint hotell mitt i centrum hur mysigt som helst.
Igår kväll var vi ute och käka med Björn och Karin (hans pappa och hans fru). Vi gick till "lilla torg" och åt jättegod mat, hur mysigt som helst. 

Nu har man precis avnjutit en fantastisk hotell frukost och ska strax gå och göra mig iordning för att sen bege sig över till Köpenhamn.




Längtar till imorgon med för då ska jag träffa min mamma, pappa och syster. Dom kommer hit till Malmö :)

Kommentera

Publiceras ej