Helgen

0kommentarer

Nu är helgen slut och jag sitter hemma och pluggar för fullt.
Kom hem för ett tag sen från Malmö där jag har varit med klassen och kollar på Singing in the Rain.
Jag måste bara säga att jag är grymt besviken, trodde den skulle vara så mycket bättre. Men andra akten var bättre en första så då blev man lite gladare igen.
.
Igår åkte jag, Lovisa, Emelie och Sofie in till Hanna i Hässleholm för att hjälpa till och fixa inför kvällen då vi skulle ha klassfest hemma hos henne. Det var kul och umgås och träffas så utanför skolan. Men jag kände hela kvällen att de var nått som fattades och de va Christoffer. Jag har inte lika kul utan honom!
Men jag har dom här fyra tjejerna som är hur goa som helst som jag kan prata med och som förstår mig.
Så tack till er tjejer och nu kör vi hårt i veckan LEHMS ♥
.
.
Emelie och Sofie hemma hos Lovisa i fredags när vi hade myskväll.
.
.
Lovisa, Sofie och Emelie från igår!
.
.
Har inte träffat min älskade på över en vecka och det känns helt sjukt. Jag saknar honom så det gör ont i mig jag vill bara vara med honom NU! Kärlek till dig hjärtat ♥

Kommentera

Publiceras ej