grattis!!

1kommentarer

Nu sitter man på tåget igen hem till Bjärnum!
Min helg hemma i Örebro har varit helt fantastisk, mycket skratt och mycket mys tillsammans med nära o kära!
.
När jag kom hem i fredags så blev de puss kalas med älsklingen sen lånade vi Therese och Kims bil för att bege oss till Marieberg för att inhandla lite träningskläder till mig och present till Nydde. Vi mötte upp André och Feffe på marieberg och tillsammans åkte vi hem till Nydde för att överlämna presenten och fika lite. Blev dock väldigt kortvariga för jag och Christoffer skulle ut och äta tillsammans.
Vi hamnade på Efesos en jättemysig restaurang och vi satt där i över 2 timmar och bara pratade och hade det hur mysigt som helst. Maten var kanon och med ett trevlig sällskap kan de inte bli mycket bättre.
.
Lördagen var också toppen för jag träffade Hanna som jag inte har träffat på såååå länge. Det var verkligen hur skönt som helst att träffa henne. Jag åkte till Lindesberg där hon har flyttat ihop med sin pojkvän Tobbe, dom bor verkligen jättefint!
När jag väl va hemma igen blev de mys med Christoffer vi skulle ha gått till hans mamma men det passade dom bättre idag så vi blev kvar hemma, gick och köpte mat och hyrde en film.
.
Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar och plockat iordning allt som är mitt för i Oktober flyttar dom till Malmö, mamma har fått jobb där. Så det kommer bli väldigt skönt för mig att ha nära till dom. Min storebror flytta till Göteborg igår så nu är vi alla utspridda. Sen nu på eftermiddagen så var vi hemma hos Christoffers mamma Gunilla och hennes man Anders. Therese, Kim och Ellah kom oxå dit. Gunilla hade bakat en super god tårta så nu har man verkligen tjockat sig till max denna helgen.
.
Jag, Christoffer och Ellah i Grekland!
.
Så nu är det bara att börja tänka på nytt igen när det gäller mat (även fast jag aldrig bryr mig) för en ny tränings vecka börjar imorgon. Fullt upp!!
.
.
Grattis även till Emma som fyller 20år idag och Bella som fyller 21år idag!

1 kommentarer

Bella bus

20 Sep 2010 10:17

Tack gumman för gratulationen!

Kommentera

Publiceras ej