fjärde veckan

0kommentarer

Nu är det måndag och vi går in i våran 4e vecka i skolan. Känns faktiskt bra, det går rätt snabbt det här.
Idag hade jag sång redovisning av visan, det gick faktiskt bra! Fick även min jazz låt som vi ska redovisa om två veckor "My Funny Valentine". Gillar den låten rätt mycket så ska bli kul när jag nu ska börja jobba med den.
.
Det blev ingen dans idag för dansläraren är sjuk. Jag som hade sätt fram emot det med tanke på att jag va sjuk i förra veckan och kunde inte vara med på dansen varken torsdagen eller fredagen.
Annars har vi haft två st drama lektioner idag. Sång redovisningen som jag sa och TP.
.
Har precis lagat korvstroganoff och ris, blev mycket bra. Så det får bli min mat i tre dagar nu.
Och nu är det dax att sätta igång och repa för i morgon är det mic-teknik som gäller där jag ska sjunga "So What - Pink". Det är sjukt mycket text i den så det är bara att sätta igång. Har även röst och tal i morgon så måste göra läxorna till den med.
.
.
.

Kommentera

Publiceras ej