Allergi på tåget

0kommentarer

Idag är det som vanligt väldigt korta dagar i skolan. Vi började dagen med kör med Malin, vi fick gå iväg tre och tre och träna på trekör. Sen fick vi komma in till henne och sjunga upp det för henne, för att hon skulle kunna sa vad vi kan när det gäller stämmer. Gick jättebra för mig! :)
Efter det var det dans på schemat alltid lika kul men eftersom jag har en grym träningsvärk så blir man lite begränsad. Jag hade mitt lilla samtal med Jonna idag och det gick jättebra, jag är mycket nöjd med det hon sa.
Dom sista 20 minuterna av lektionen gick vi alla in till mysen för att titta på oss när vi dansar. I onsdags så filmade nämligen Jonna oss för att vi själva ska kunna se våra brister, haha intressant att se. ;)
.
Nu sitter jag här på tåget och skriver och det är någon i min vagn tror att det är tjejen bredvid mig som håller på med hästar för det stinker verkligen hur mycket som helst. Jag är väldigt allergisk mot hästar också så det är rätt jobbigt det kliar överallt och jag börjar få svårt att andas. Mindre kul om jag säger så!
Men snart är jag hemma igen och jag längtar mer än någonsin för nu va det ett tag sen jag var hemma.
.
Ussch!!

Kommentera

Publiceras ej