8 september

0kommentarer

Igår blev det inte så mycket skrivande. Mådde jättedåligt när jag kom hem och i skolan med. Så idag har jag varit hemma har haft spräng huvudv ärk hela morgonen sen vid 12 tiden blev det bättre. Nu känner jag att den är på gång igen.
.
Igår så hade jag mic-teknik det gick jättebra, så det va super skönt!
Nästan alla i klassen stannade kvar och tränade dans igår det var verkligen behövligt med tanke på att jag missa lektionen i torsdags så nu kan jag dansen igen men tyvärr missar jag den idag igen.
Men det är inte så mycket man kan göra när man inte mår bra. Min lärare sa till mig att jag skulle vara hemma hela dagen idag, jag tyckte att jag skulle komma om jag kände mig bättre men det tyckte inte hon. Så det är bara att lyda och ligga hemma och titta film.
.
Har precis sett en film jag aldrig sett förut jättebra faktiskt. Men mins inte va den hette men bra va den iallfall.
Tittar på min fina tv som jag fått av mitt älskade hjärta!
Jag vill även säga att jag är hur kär som helst!

Kommentera

Publiceras ej