26/9

1kommentarer

I fredags när jag kom hem så stod maten klar där hemma. Christoffer och Feffe hade stått och laget jättegod mat. Det bjöds på potatisgratäng och fläskfilé med bea sås, mums!
Så fredags kvällen blev rätt lugn för våran del låg och tjocka oss i soffan helt enkelt.
.
Lördagen så tog jag mig en snabbis sväng upp på stan och kolla lite. Hitta en byxdress som var på rea kosta bara 40kr hur bra som helst. Sen vidare till mormor för att mysa med henne, äta mat och bara vara.
Vädret var ju inte direkt på topp kan man ju säga och jag skulle gå till svampen efter det för att träffa Emma och fika lita. Jag var dyng blöt när jag kom fram men alltid lika värt när man ska få träffa henne.
Kvällen spenderades hemma hos Jessika med skönt folk och sen blev det Villa Strömpis för vår del. Där mötte jag upp Emma, Lollo och Amanda. Tack för gårdagens kväll.
.
Nu sitter jag på bussen till Kristinehamn där jag sen ska få vänta i två timmar för att bli hämtad av Jessika och Sandra så fråga är vad gör man i Kristinehamn? Har typ aldrig varit där så jag hittar ju inte direkt, men jag får väll hitta mig ett fik eller nått liknande för att fördriva tiden.
Men det är ändå inte min dag idag känner jag, jag är inte på så bra humör och jag är trött och grinig. Ville verkligen inte åka hem till Bjärnum redan nu. Men det är bra o veta att jag har nästa helg att se fram emot då jag och Christoffer ska åka till Stockholm.
.
.
.
Olika byxdresser men min likar mest nr 4

1 kommentarer

Ida

26 Sep 2010 17:10

Då var du ju nästan hemma hos mig :) <3

Kommentera

Publiceras ej