24/9

1kommentarer

Stressig fredag...
Massa strul med hemresan på söndag hur jag skulle ta mig dit jag ska och dom jag ska åka med strula en massa med vart jag skulle osv.. men nu är det bestämt att jag måste ta mig till Kristinehamn på söndag för att sen åka hem med Jessika och Sandra som har varit i Karlstad.
Resan hem idag i bilen var jag helt seg, va tyst nästa hela vägen till Jönköping där vi släppte av Lovisa. Men nu sitter jag på tåget igen och Emelie och jag hade en mysig stund på stan innan jag satte mig på tåget.
.
Annars är våra fredagar väldigt lugna men det är sista vecka det är en lugn fredag för snart drar vi gång med höst showen och den perioden kommer det vara fullt upp. Men efter skolan idag så hade vi rep med TP och vi satte ljus inför föreställningen och på måndag kör vi igång kl 06.45 med rep igen.
Den här veckan har jag verkligen varit ovanligt trött. Jag har varit helt seg och borta hela tiden känns inte som jag har varit 100 % närvarande i skolan. Så det ska verkligen bli så skönt att komma hem till Örebro i helgen. Mysa med mitt hjärta och träffa min mormor!
den 9 oktober ska jag vara modell i Hässleholm jag ska gå för JC och en till affär som jag inte mins namnet på. Så får hoppas verkligen att jag får några snygga kläder att visa upp. Vi ska troligtvis dansa också sen bjuds det på middag på kvällen.

1 kommentarer

Lovisa

24 Sep 2010 22:35

ATT vi ska dansa :) Kommer bli en hur rolig kväll som helst. Puss

Kommentera

Publiceras ej