Tisdag & Onsdag

0kommentarer

Nu är jag lite dålig igen men ska försöka men det är ju som sagt fullt upp nu så man orkar inte riktigt sätta sig och skriva varje dag! Men jag lovar att jag ska försöka bli bättre.
.
I tisdags så var det som vanligt massa rep med olika dansnr och sång osv.. min grupp fick en ny koreografi till Two Worlds Tarzan låten. Det var Martina som gjorde koreografin och den är helt sjukt bra. Den är hur fin som helst och jag är verkligen nöjd med dom danserna jag har fått i showen alla är jättebra!
Men det hände dock en lite olycka igår med mig... vi gör ett rätt konstigt och klurigt steg som hade gått hur bra som helst alla gånger vi kört dansen. Sen när vi skulle köra sista gången så vred jag bara ryggen och vred inte med benen så det knaka rätt mycket och jag fick jätteont. Har fortfarande ont så imorgon ska Malin få kolla på den och säga vad som kan ha hänt (hon är massör) så jag får hoppas att de inte är nått allvarligt.
Tillråga på det så har jag gått och blivit förkyld. Började känna redan igår kväll att jag hade jätteont i halsen och har vaknat flera gånger under natten för att jag har ont.
.
Idag har vi tränat mest sång och sen nu på kvällen har vi tränat Skräck-medley, Overtyren och Action medley. Det blir nog bra det här men trött som bara den är jag. Men snart är det FREDAG!! Då får jag träffa Christoffer och jag längtar <3
.
Glöm inte att boka biljetter till höstshowen som kommer bli helt galet bra!
.
.

.
Kolla våran nya bil!
Christoffer du är för underbar

Kommentera

Publiceras ej